האם ב2022 טפטים מוספים לשווי הדירה

האם ב2022 טפטים מוספים לשווי הדירה

האם טפטים מעלים את ערך הדירה?
בפרוש כן!
איך אני יודע?

מסיפור שכך היה:

אדון לוי, כל חייו עבד קשה, בשנת 78 רכש דירת שלושה חדרים ביהודה המכבי בסכום אגדי של 290 אלף שח! עם משכנתא ל25 שנה..

בדירה חיו אדון וגברת לוי עם שלושת ילדיהם ולפי הסיפור אף אחד לא הרגיש שצפוף, אז לא היה כזה קונספט של חדר לכל ילד, אלא כולם הסתדרו עם מה שיש ועוד מדי פעם היו מביאים חבר לישון!

כך או אחרת, החיים התגלגלו, אדון וגב לוי עברו לישוב מתחת לירושלים, האחים עברו לקיבוץ ולארה”ב ומרים, הבת הקטנה, שלרבות הימים הייתה למורה, קנתה את הדירה בשנת 98, התחתנה וגידלה את שני ילדיה בבית נעוריה.

הכל התנהל על מי מנוחות, עד כמה שניתן בהווי הישראלי.. מרים ידעה שבדירה הזאת תצא גם לפנסיה ואולי מישהו מילדיה יקנה אותה בעתיד.. ואז הגיעו הסגרים הראשונים, מרים יצאה לחל”ת וישבה בבית תקופה בלתי מבוטלת, שבמהלכה הייתה לה הזדמנות לעצור לרגע ולחשוב על הטפל והעיקר, ומה היא באמת רוצה מהחיים, מה שבטוח, שהיא לא רוצה יותר להמשיך במרוץ ה”משיגנע” הזה.. וכך, בוקר אחד, התרקמה בליבה החלטה, מאוד ברורה, צלולה ובלתי מתפשרת,  “אני עוברת לגליל! לגדל ירקות בגינה משלי”, כי אם עוד פעם אשמע איזה ילד אומר המורה, לא נפתחת לי המצלמה, אני עלולה להכניס את היד דרך המסך ולחנוק אותו..” ולכן היא החליטה שמספיק!

היא פירסמה מודעה, והייתה צריכה בדיוק שניים וחצי מליון, כדי לקנות את בית חלומותיה, בית לא גדול עם שטח אדמה, שצופה אל נוף עוצר נשימה.

אך ניסתה ככל שניסתה, ולמרות שהפעילה את כל קשריה, כולל הספר השכונתי, אף אחד לא היה מוכן לשלם על הדירה יותר מ 2.250.000 היא נשבעה שהיא לא לוקחת הלואות ולא משעבדת את עצמה שוב לאף אחד. וכשכבר עמדה לוותר על הבית והנוף ולחפש משהו יותר צנוע, אולי במקום אחר, אמר לה הספר “מרים, ניסית טפטים”?

“שֻׁו טַפֵּטִים? לכסות את הבית בטפטים ב250 אלף שקל”? לא כפרה אמר הספר, מספיק לשים טפטים ב1500 שח, כדי לשדרג את הבית ללא היכר, מנסיון שלי, אנשים משלמים על מה שהם רואים בעיניים, ועל מה שגורם להם להגריש טוב, למה את חושבת אני אומר כמה עולה “גוונים עם פסים” רק אחרי שהתספורת מוכנה. מרים תמיד העריכה את חכמת החיים של הספר, וזה לא שהוא בעצמו היה איזה גאון, הוא פשוט ידע להקשיב, ממש ממש טוב, ומכל הסיפורים של הלקוחות רכש המון נסיון חיים!

היא הלכה לחנות טפטים שעליה קיבלה המלצות חמות, גם הן מהספר (ניחשתם, דוייטשמן טפטים באזוה”ת סגולה), ובחרה טפט תלת מימד, של צורות גאומטריות, בגווני אפור ולבן, שמעבר למראה האסטטי הנפלא שהוא שיווה לבית, הוא נתן תחושה של מרחב ורוגע. מכאן, ברשותכם אדלג לסוף, תוך פחות משבוע, לדירה נכנס זוג, שכל כך נהנה מהדירה, שמבלי למצמץ, היו מוכנים לשים את הסכום המבוקש.
מרים קנתה את בית חלומותיה בגליל, ועד היום מגדלת ירקות, איך אני יודע? כי פעם בשבוע, היא שולחת לספר ירקות טריים מכל מיני סוגים, והאמת מגיע לו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
Need help?
Hello
can we help you?
Skip to content