הטפטים חזרו לאופנה ובגדול!!!

הטפטים חזרו לאופנה ובגדול!!!

דויטשמן טפטים גאה להיות החברה שהצליחה תוך זמן קצר להכניס מחדש למודעות עיצוב הפנים ועיצוב הבית בישראל את הקמבק של הטפטים.

הטפטים זה לא מה שהיה פעם. זה נכון שבעבר בשנות השישים והשבעים הטפטים היו שם דבר בארץ ובתחילת שנות השמונים המוקדמות נושא הטפטים בארץ הלך ודעך עד לכמעט שלא השתמשו בהם כלל בתחום העיצוב והצבע, וסגנון השפריץ הידוע הוא שתפס את מקום הטפטים בתחום העיצוב וחיפוי הבית.
אך בפסגת שנות התשעים, ולמרגלות שנות האלפיים הטפטים עשו מהפך וחזרו שוב לחיינו בסערה.
הטפטים חזרו לחיינו עם טקסטורות מיוחדות ועיצובים ייחודיים וחדשניים והכי חשוב עם טכנולוגיה מהפכנית של גב הטפט שניתן להסיר בקלות מהקיר ללא צורך “בפציעת הקיר” או מאמץ רב כדי להסיר את הטפט.

בעבר אכן אחת הבעיות שהיו עם הטפטים זה, שהיה נורא קשה להסיר אותם מהקיר.

לפעמים היה צורך בעשיית שפכטל מחדש על הקיר לאחר ההסרה של הטפט או אפילו עשיית שפכטל ישירות על הטפט.
אך החברות הגדולות והרציניות בעולם הבינו את הבעיה ופיתחו בסיס מיוחד לטפט, כך שאם בעתיד תרצו להסיר את הטפט, הדבר יוכל להיעשות בקלות, פשטות ומהירות, ללא צורך בפציעת הקיר או קריעת הטפט.

 

טפטים איכותיים וברמה גבוהה מאוד.

היום הטפטים מיוצרים כך שאם רוצים להוריד את הטפטים מהקיר ניתן להסיר אותם בקלות ואפילו לעבור איתם דירה, {זאת בהנחה כי המידות של הקיר בדירה החדשה זהות למידות של הקיר ממנו הטפט הוסר} ולהדביקם מחדש בלי שהאיכות של הטפט נפגעת.

חשוב לציין כי גם העיצובים והצבעים והכי חשוב הטקסטורות תפסו מקום משמעותי בעולם הטפטים.

אם בעבר הטפטים היו עשויים מנייר או שכבה אחת היום הטפטים עשויים משתי שכבות או יותר כך שאיכות הטפטים עלתה משמעותית ממה שהיה לפני כ-30 שנה.

תחום עיצוב או העיצובים החדשים של הטפטים הינו נושא רחב, בו אנו דנים בדף “עולם חדש של עיצובים בטפטים” אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא על כל מה שחדש בעיצובים המיוחדים שהטפטים מציעים כיום.

 

כמה עולה טפט?

נושא עלות הטפטים היא גם סוגיה בפני עצמה יש לנו מאמר מיוחד המדבר על איכות הטפטים ועל עלותם ואיך אפשר להבדלי בין טפטים איכותיים לטפטים מיושנים.

בקצרה נגיד כאן שעלות טפט נעה בין כ- 100 ₪ לגליל 5 מטרים רבועים לבין 400 ₪ לגליל.

כך שעלות למטר רבוע (לפני הדבקה) הינה כ-80 ₪.

גם נושא עלות ההדבקה נדון באתר זה בדף “מה כדאי טפטים או צבע” בקרוב נעלה מאמר חדש בנושא הדבקת טפטים למה כדאי לקחת מתקין ומה כדאי לבדוק לפני שמזמינים מתקין טפטים.

נאמר כאן בקצרה שעלות מתקין טפטים מקצועי עולה כ-250 ₪ לגליל 5 מ”ר לקיר עם גבוה סטנדרטי.

ככל שהקיר גבוה יותר מעל 3.2 מטר עלות ההתקנה עלולה לעלות. חשוב לפני שמזמינים מתקין טפטים לקבל עליו המלצות והכי חשוב לקבל מהמתקין אחריות על העבודה לפחות ל חמש שנים.

זה רק נראה יקר, אך אם נקח בחשבון את התוצאה אליה נרצה להגיע, כמובן ששום איש מקצוע, מוכשר ויצרתי ככל שיהיה, לא יוכל להגיע לצבעים, למרקמים או לעיצובים שטפטים מצעים היום בתחום עולם עיצוב הבית.

דעו שטפטים היום רחיצים ברמה גבוהה מאוד עד כדי כך שניתן לנקות טפטים עם חומרי ניקוי ושום דבר לא יקרה לטפט, להבדיל מצבע אקרילי, שנפוץ היום ברוב הבתים בארץ, כך שאם קיים לכלוך על הקיר, קשה מאוד לנקות אותו אם בכלל, להבדיל מטפטים שאפילו כתמים של קטשופ או סימני ידיים ניתן להסיר מהם בקלות.

מה כדאי להכין על הקיר לפני הדבקת הטפטים?

גם זה נושא בפני עצמו שכדאי לדעת עליו.

רוב הבתים החדשים היום בישראל אינם צבועים בצע אקרילי אלה בפוליסיד שזהו חומר זול יותר שבו משתמשים הקבלנים אך הוא אינו טוב להדבקת טפטים כיוון שמדובר בסופו של דבר באבקה ולא בצע.

לכן אם הקיר שלכם צבוע בפוליסיד, כדאי לצבוע אותו בבונדרול שזהו פריימר מצוין בין הטפטים לקיר, ואם אתם מתכוונים לצבוע את הבית לפני הדבקת הטפטים כדאי ורצוי לצבוע גם את הקירות שעליהם הולכים להדביק את הטפטים. גם צבע אקרילי הוא פריימר מצוין בין הטפטים לקיר.

נוסיף כאן שלא ניתן להדביק טפטים עם פוליסיד כי האבקה תספוג את כל הדבק ויתכן כי לאחר מספר ימים הטפטים ייפתחו בחיבורים.

מקווים שעזרנו לכם כאן בכמה טיפים איכותיים נשמח לתגובתכם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
Need help?
Hello
can we help you?
Skip to content